- ciekawą, różnorodną tematycznie pracę, dedykowaną kandydatom wyróżniającym się samodzielnością i zdolnościami organizacyjnymi.
- wynagrodzenie adekwatne do wymagań rynku pracy - trzymamy rękę na pulsie w tym ważnym dla każdego Pracownika temacie.
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, zgodnie z kodeksem pracy.
- możliwość rozwoju zawodowego – ponad 80% karier managerskich to awans naszych pracowników. Są wśród nas dyrektorzy,
którzy zaczynali pracę od stanowiska pracownik - nie specjalista. - stabilne zatrudnienie – każdy, kto rzetelnie wykonuje swoje zadania ma gwarancję pracy - ponad 60% pracowników związanych jest
z firmą co najmniej 15 lat. - przestrzegamy zasady równowagi pomiędzy życiem zawodowym a prywatnym.
- przyjazne środowisko pracy - przywiązujemy ogromną wagę do dobrej wzajemnej współpracy.
- karty Multisport, spotkania integracyjne.
------------------------------------------------------------------------------------------
Product Manager (kierownik produktu)
który będzie realizował zadania marketingowe w branży wyposażenia łazienek dla kanału sprzedaży B2B, działającego w oparciu o własny Salon Firmowy, przedstawicieli regionalnych na terenie całej Polski, ok. 60 studiów Excellent i ogólnopolską sieć ponad 1000 firm współpracujących oraz eksport do 20 krajów na całym świecie
Zakres obowiązków:
- zarządzanie kategorią produktów, przygotowywanie i skuteczne wprowadzanie nowych produktów na rynek
- współtworzenie koncepcji rozwoju oraz osiągania celów zgodnie ze strategią przyjętą dla produktów
- aktywny udział w planowaniu sprzedaży i kampanii marketingowych
- analizowanie danych o wynikach sprzedaży, promocjach, eventach, itp.
- monitorowanie i analizowanie działań konkurencji
Wymagania:
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- znajomość branży: wyposażenie wnętrz/łazienek – mile widziana
- bardzo dobra, czynna znajomość języka angielskiego
- umiejętność analitycznego i strategicznego myślenia
- umiejętności i doświadczenie w pracy pod presją czasu;
- dyspozycyjność i gotowość do wyjazdów służbowych;
- prawo jazdy kat. B
Firma oferuje:
- samodzielne stanowisko, umowa o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy , w systemie zadaniowym,
- atrakcyjne wynagrodzenie , uzależnione od poziomu wiedzy i umiejętności
- ciekawą, różnorodną tematycznie pracę, dedykowaną kandydatom wyróżniającym się kreatywnością , wiedzą marketingową i samodzielnością
- możliwości rozwoju , zdobywania nowych doświadczeń i kwalifikacji
Miejsce pracy: Dział Marketingu w Krakowie, ul. Marcika 14C(k/Park Handlowy „Zakopianka")
Prosimy o składanie aplikacji na adres: rekrutacja.marketing@excellent.com.pl
Informacja o Firmie: www.excellent.com.pl
------------------------------------------------------------------------------------------
Kierownik Działu HR / Kadry / Płace
Miejsce pracy:
Siedziba firmy Excellent SA w : Podłęże 662 k/Niepołomic ,
Siedziba firmy Excellent SA w : Podłęże 662 k/Niepołomic ,
Zakres obowiązków:
• zarządzanie pracą Działu HR/Kadry/Płace
• planowanie budżetu działu
• aktywny udział w planowaniu polityki personalnej firmy w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi oraz zarządzania wynagrodzeniami – współpraca z Zarządem
• bieżąca współpraca z dyrektorami/managerami w tematyce zatrudniania/alokacji, rozwoju pracowników /oceny /ustania stosunku pracy
• współpraca w zakresie opracowywaniu zasad wynagrodzeń poszczególnych grup pracowników
• realizowanie procesu rekrutacji od opracowania profilu kandydata, poprzez analizę aplikacji , prowadzenie I etapu rozmów kwalifikacyjnych z wybranymi kandydatami i wyboru grupy docelowej przedstawionej do dalszego etapu rekrutacji - ścisła współpraca z Zarządem, dyrektorami, managerami
• nadzór nad zgodnością dokumentacji personalnej z kodeksem pracy, ustawami regulującymi ubezpieczenia umów o pracę i świadczeń pracowniczych z ZUS oraz prawem podatkowym wynikającym z ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych
• nadzór nad pracownikami odpowiedzialnymi za sporządzanie list płac pracowników oraz zleceniobiorców, sporządzaniem deklaracji ZUS oraz deklaracji podatkowych PIT
• analiza wynagrodzeń , sporządzanie raportów dla Zarządu oraz dyrektorów /managerów (program kadrowo-płacowego Pretor )
• nadzór nad Funduszem Świadczeń Socjalnych
• nadzór nad sporządzaniem sprawozdań statystycznych GUS
• zarządzanie polityką szkoleniową, w tym: planowanie i organizacja szkoleń dla pracowników
• nadzór nad realizacją programu PPK
• współpraca z instytucjami zewnętrznymi, m.in. : ZUS, Urząd Skarbowy, Urząd Pracy, GUS, Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami
Wymagania:
• wykształcenie wyższe- preferowane prawnicze, zarządzanie personelem/kadrami
• kilkuletnie doświadczenie w zarządzaniu działem HR/ kadry/ płace
• bardzo dobra znajomość kodeksu pracy, prawa podatkowego i ubezpieczeń społecznych
• znajomość nowoczesnych narzędzi HR (rekrutacje ,szkolenia ,ocenianie)
• bardzo dobra znajomość MS Office oraz umiejętność szybkiej adaptacji do programu kadrowo-płacowego "Pretor”, funkcjonującego w firmie
• wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne
• umiejętność zarządzania personelem i doświadczenie w zarządzaniu zespołem pracowników
• kreatywność w poszukiwaniu rozwiązań optymalnych dla firmy i pracowników
• umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji w obszarze HR/kadry/płace
• wysoka kultura osobista
Firma oferuje:
• umowę o pracę - docelowo na czas nieokreślony
• wynagrodzenie uzależnione od poziomu kwalifikacji i umiejętności, do negocjacji
• samodzielne zarządzanie kilku-osobowym zespołem działu HR/kadry/płace
• możliwość rozwoju zawodowego i zdobywania nowych doświadczeń w kilkuset-osobowej firmie
• przyjazne środowisko pracy
• karty multisport, spotkania integracyjne (z wyjątkiem okresu pandemii)
Aplikacje prosimy kierować na adres : rekrutacja@excellent.com.pl
Informacja o Firmie : www.excellent.com.pl
------------------------------------------------------------------------------------------
KOORDYNATOR ZLECEŃ INWESTYCYJNYCH
Miejsce pracy:
Dział Sprzedaży Inwestycyjnej, ul. Marcika 14C w Krakowie
Zakres obowiązków:
• koordynowanie realizacji zleceń inwestycyjnych w zakresie wykończenia i wyposażenia wnętrz (mieszkania „pod klucz”), w tym: przygotowywanie ofert i kalkulacji, współpraca z projektantami w zakresie opracowywania projektu wnętrz, nadzór nad firmami wykonawczymi w zakresie terminowości i jakości wykonywanych prac, kontrola i rozliczanie kosztów zlecenia
• budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z partnerami handlowymi
• współpraca z deweloperami, projektantami, podwykonawcami
• pozyskiwanie nowych firm podwykonawczych oraz zleceń inwestycyjnych
Wymagania:
• wykształcenie wyższe lub średnie techniczne
• doświadczenie w koordynowaniu projektów „mieszkania pod klucz”
• bardzo dobra organizacja pracy własnej
• zdolności komunikacyjne oraz predyspozycje do pracy z wymagającym klientem
• znajomość programów : Microsoft Excel,Word
Firma oferuje:
• umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy
• wynagrodzenie do negocjacji
• niezbędne narzędzia pracy, w tym samochód służbowy
• ciekawą, różnorodną tematycznie pracę, dającą możliwości rozwoju
Aplikacje prosimy przesyłać na adres: rekrutacja@excellent.com.pl
Informacje o firmie: www.excellent.com.pl
------------------------------------------------------------------------------------------