Koszt dostawy każdego produktu jest określony na karcie produktu zamawianego towaru. Koszty dostawy są zależne od kategorii produktu i można je podzielić na poniższe grupy (podane ceny są cenami brutto):
Paczkomat lub kurier (mała paczka)
18,99 zł
Baterie
Akcesoria
Odpływy i syfony
Dodatki łazienkowe
Kurier
29,99 zł
Zestawy prysznicowe
Lustra
Grzejniki
Panele natryskowe
Kurier (półpaleta)
89,99 zł
Umywalki
Miski WC
Stelaże
Meble łazienkowe
Kurier (Paleta)
149,99 zł
Wanny i obudowy
Kabiny i parawany
Hydromasaże
Brodziki
1. Towar wysyłany jest tylko na terenie Rzeczpospolitej Polskiej kurierem lub nadawany do Paczkomatu InPost w zależności od dokonanego wyboru. Towar zostaje wysłany na wskazany przez Klienta adres dostawy. Nie realizujemy zamówień z miejscem odbioru zamówienia w siedzibie Excellent S.A.
2. Klient nie ponosi opłat za wysyłkę, przy zamówieniu towaru za kwotę minimum 3999,99 zł.
3. Nie realizujemy zamówień z zapłatą przy odbiorze.
4. Opłaty za opakowanie są wliczone w koszty wysyłki.
5. Realizujemy zamówienie po zaksięgowaniu płatności za zakupiony towar i opłacenie kosztów dostawy.
6. Czas dostawy zależy od przewoźnika, rodzaju przesyłki i adresu odbiorcy. Dla firm kurierskich jest to zwykle: 1-2 dni roboczych. Termin otrzymania paczki = czas księgowania zapłaty + termin wysyłki + czas dostawy. Maksymalny czas dostawy (włączając przygotowanie towaru, przekazanie przewoźnikowi oraz doręczenie) wynosi 7 dni roboczych.
7. Kurier ma obowiązek dostarczenia przesyłki pod wskazany adres lokalu jedynie gdy waga przesyłki nie przekracza 30 kg. W przypadku przesyłki o większej wadze oraz przesyłki paletowej, przesyłka taka może zostać dostarczona jedynie pod drzwi budynku, w którym lokal się znajduje. Wyjątkiem jest usługa kurierska z opcją wniesienia towaru.
8. Jeśli Klient nie odbierze przesyłki umieszczonej w paczkomacie w ciągu 3 dni, zostanie ona przewieziona do najbliższego Oddziału InPost. O adresie, pod którym paczka będzie czekać do odbioru Klient zostanie poinformowany SMS-em oraz mailem. W przypadku nieodebrania przesyłki w ciągu 14 dni od momentu doręczenia jej do Paczkomatu, InPost zwróci przesyłkę Nadawcy na koszt Nadawcy, pobierając opłatę równą kwocie nadania tej przesyłki. Nadawca natomiast obciąży tymi kosztami Klienta.
W przypadku pytań dotyczących kosztów dostawy, zapraszamy do kontaktu: bok@excellent.com.pl