Koszt dostawy każdego produktu jest określony na karcie produktu zamawianego towaru. Koszty dostawy są zależne od kategorii produktu i można je podzielić na poniższe grupy (podane ceny są cenami brutto):

Paczkomat lub kurier (mała paczka)

18,99 zł

Baterie

Akcesoria

Odpływy i syfony

Dodatki łazienkowe

Kurier

29,99 zł

Zestawy prysznicowe

Lustra

Grzejniki

Panele natryskowe

Kurier (półpaleta)

89,99 zł

Umywalki

Miski WC

Stelaże

Meble łazienkowe

Kurier (Paleta)

149,99 zł

Wanny i obudowy

Kabiny i parawany

Hydromasaże

Brodziki

1. Towar wysyłany jest tylko na terenie Rzeczpospolitej Polskiej kurierem lub nadawany do Paczkomatu InPost w zależności od dokonanego wyboru. Towar zostaje wysłany na wskazany przez Klienta adres dostawy. Nie realizujemy zamówień z miejscem odbioru zamówienia w siedzibie Excellent S.A.

2. Klient nie ponosi opłat za wysyłkę, przy zamówieniu towaru za kwotę minimum 3999,99 zł.

3. Nie realizujemy zamówień z zapłatą przy odbiorze.

4. Opłaty za opakowanie są wliczone w koszty wysyłki.

5. Realizujemy zamówienie po zaksięgowaniu płatności za zakupiony towar i opłacenie kosztów dostawy.

6. Czas dostawy zależy od przewoźnika, rodzaju przesyłki i adresu odbiorcy. Dla firm kurierskich jest to zwykle: 1-2 dni roboczych. Termin otrzymania paczki = czas księgowania zapłaty + termin wysyłki + czas dostawy. Maksymalny czas dostawy (włączając przygotowanie towaru, przekazanie przewoźnikowi oraz doręczenie) wynosi 7 dni roboczych.

7. Kurier ma obowiązek dostarczenia przesyłki pod wskazany adres lokalu jedynie gdy waga przesyłki nie przekracza 30 kg. W przypadku przesyłki o większej wadze oraz przesyłki paletowej, przesyłka taka może zostać dostarczona jedynie pod drzwi budynku, w którym lokal się znajduje. Wyjątkiem jest usługa kurierska z opcją wniesienia towaru.

8. Jeśli Klient nie odbierze przesyłki umieszczonej w paczkomacie w ciągu 3 dni, zostanie ona przewieziona do najbliższego Oddziału InPost. O adresie, pod którym paczka będzie czekać do odbioru Klient zostanie poinformowany SMS-em oraz mailem. W przypadku nieodebrania przesyłki w ciągu 14 dni od momentu doręczenia jej do Paczkomatu, InPost zwróci przesyłkę Nadawcy na koszt Nadawcy, pobierając opłatę równą kwocie nadania tej przesyłki. Nadawca natomiast obciąży tymi kosztami Klienta.

W przypadku pytań dotyczących kosztów dostawy, zapraszamy do kontaktu: bok@excellent.com.pl