Dokładamy wszelkich starań, żeby wszystkie zakupy były udane. Może się jednak zdarzyć, że zakup nie spełni Twoich oczekiwań i postanowisz go zwrócić lub zgłosić reklamację. Na tej stronie znajdziesz informacje o tym w jaki sposób możesz zwrócić lub zareklamować produkt.
Uwaga! Nie realizujemy wymian towaru. Proszę zlecić zwrot i dokonać nowego zakupu.
Zwrot towaru
1. Jeżeli kupiłeś produkt jako konsument, możesz odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia doręczenia paczki. Bezpośrednie koszty zwrotu towaru ponosi kupujący.
2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, musisz poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy, w drodze jednoznacznego oświadczenia. Preferujemy i zachęcamy do skorzystania z formularza odstąpienia od umowy, dostępnego na koncie Klienta. Inne sposoby odstąpienia od umowy:
- mailowo na adres bok@excellent.com.pl;
- telefonicznie pod numerem 503 11 55 44,
- odsyłając paczkę na adres: Excellent S.A. Centrum Logistyczne 7R Logistic, 32-002 Kokotów 812e.
3. Aby zachować termin odstąpienia od umowy wystarczy, że wyślesz informację dotyczącą zwrotu przed upływem 14-dniowego terminu.
4. Polityka zwrotu dotyczy każdego:
- konsumenta, tj. osoby fizycznej dokonującej z nami czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową albo
- osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie ma ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (dotyczy umów zawartych od 01.01.2023 r.).
5. Jeżeli posiadasz konto Klienta, zaloguj się i zgłoś odstąpienie od umowy przez zakładkę Zwroty i reklamacje. Jeżeli dokonywałeś zakupu jako Gość, wypełnij poniższy formularz:
Po wypełnieniu formularza, skontaktujemy się w ciągu kolejnego dnia roboczego. Wzór formularza odstąpienia od umowy.
Reklamacja towaru
1. Jeżeli produkt, który zamówiłeś nie jest zgodny z umową, możesz złożyć reklamację w dowolnej, wybranej przez siebie formie. Preferujemy i zachęcamy do skorzystania z formularza zgłoszeniowego, dostępnego na koncie Klienta, gdzie można również załączyć zdjęcia. Inne możliwe formy złożenia reklamacji:
- mailowo na adres bok@excellent.com.pl;
2. Składając reklamację opisz dokładnie na czym polega niezgodność towaru z umową. Kliknij w przycisk poniżej i wypełnij formularz.
3. Pamiętaj, aby nas poinformować o:
- dacie zawarcia umowy (złożenia zamówienia),
- numerze zamówienia, o ile je znasz,
- tym, kiedy niezgodność towaru z umową powstała albo została przez Ciebie wykryta,
- Twoich żądaniach co do sposobu rozwiązania reklamacji.
4. Możesz żądać naprawy lub wymiany towaru niezgodnego z umową. Możemy dokonać wymiany, gdy żądasz naprawy lub dokonać naprawy, gdy żądasz wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności towaru z umową, w sposób wybrany przez Ciebie jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów. Jeżeli naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów, możemy odmówić doprowadzenia towaru do zgodności z umową.
5. Jeżeli towar jest niezgodny z umową, możesz złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy po spełnieniu warunków określonych w przepisach. Gdybyś miał pytania dotyczące procesu reklamacji, skontaktuj się z nami. Dane kontaktowe znajdziesz w zakładce Kontakt. Po wypełnieniu formularza, skontaktujemy się w ciągu kolejnego dnia roboczego.
Zwrot pieniędzy
1. W przypadku zwrotu towaru, w terminie 14 dni (od odstąpienia od umowy) zwracamy wszystkie otrzymane od Ciebie płatności, nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Twojej decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia lub nie później niż w ciągu 14 dni od daty doręczenia przesyłki na magazyn.
2. W przypadku reklamacji, po pozytywnym rozpatrzeniu, zwrot środków nastąpi niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od daty doręczenia przesyłki na magazyn.
3. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Ciebie użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziłeś się na inne rozwiązanie; w każdy przypadku nie ponosisz żadnych opłat w związku z tym zwrotem.